VILKEN DAG

Herregud. Att vi gjorde det!!? Jag, Beccy och Hanna stack in med tåget till Köpenhamn själva. Stack till Tivolit och började åka karusellerna. Då kommer vi till "Demonen", beccy vågade först inte åka så att hon åkte sagotunneln 2 gånger!! (Sagotunneln var mer romantisk än kärlekstunneln. Tro mig eller ej, men tre tjejer satt och SKREK i kärlekstunneln av skräck. Vilka tror ni det var? Var det inte de tre vännerna utan Jerry? Jominsam!) Jag är alltid lika nervös för att åka bergodalbanor, ALLTID! När jag och Hanna var på väg upp, skrek jag; HANNA JAG ÅNGRAR MIG!!   Hon bara skrattade..
När vi väl började åka skrek jag och skrattade så sjukt mycket. När vi kom ner, kände jag verkligen adrenalinet strömma genom kroppen, och båda ville åka fler. Men nu hängde beccy på och vi åkte inte minst 8 gånger (om inte mer)- JAG LOVAR..
Nej, fyfan vilken rolig dag det har varit. Vi stack hemifrån runt 10 och kommer hem 8 på kvällen. Sjukt! Men massa skratt och många liknande kommentarer som; Detta var dagens bästa! (Ni kan verkligen inte förstå!)
Ikväll ska jag ta det lugnt och sådant. Orkar inte gå ut, vilket jag gjort exat varje kväll! Ha det bra. KRAM
Hanna, Beccy och Jag. Så himla söta! :D
click to buy this photo
"favoriten Demonen"



Kommentarer
Postat av: Rebecca Sveberg.

Jag kopierar din text babe? Orkar inte skriva om text på min blogg. Tack för idag!!! Helt underbar dag. Älskar dig. Svara på min blogg<3

2010-06-23 @ 21:24:23
URL: http://rebeccasveberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0