Tidningen intervjuade igår!

Goddag på er! Sista dagen idag på prao. Jag fick komplimanger eller vad man ska säga (av de förvirrade) som t.ex. : vad söt du är, vilken tjusig liten tös, vad vacker flicka osv. Sötingar:D
Har varit hemma ett tag, funderar på om jag ska träna något. Lite senare ska jag till södervång, för att titta på bilder från mattias klass när dom var i imeln.
Jag måste berätta för er att igår; Så var jag ute med Natalia och Amelia. Så kommer det fram en man och frågar om han får intervjua oss. Klart han fick det, han kom från tidningen och undrade vad vi såg fram emot att göra i sommar. Och så ville han ha en bild på var och en. Klart så tog jag av allt smink när jag var hemma för att jag skulle på träning efter, så fick han en osminkad&ofixad bild på en tjej som nyss ätit ett 10-tals digestivekex.. Men det kommer med i tidningen och då blir det nog tredje gången för mig!!:D KRAM
gamal bild, fortfarande..

Kommentarer
Postat av: linnea svar om kamera

köpte min på dustin, den nikon D3000 den kostade ca 3900. Men där ingick en extra blixt som man kan ta med mer blixt eftersom den som man får bara tar exakt över. sen fick man putsduk och mer :))<3

2010-06-09 @ 13:43:42
URL: http://linneahanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0