Prao..

Hallå där! Steg upp rätt så tidigt idag för att åka in till Höllviken och Praoa, ni undrar säkert vad jag gjorde??
Jag var på ett hem för äldreboende, tycker faktiskt om att hjälpa gamla:D
Men det fanns inte så mycket som jag "fick" göra, som kumuner hit och dit har bestämmt. Så jag fick mest gå brevid, hjälpa till att fixa maten, hjälpa dom till rummen eller bara prata med dom. Trots detta, ska Elin (tjejen som hade hand om mig) prata med Helena (emelies mamma) för att se hur vi gör imorgon.
Träning och sånt väntar idag, är inte speciellt sugen på det i detta vädret, ena dagen är det strålande väder, nästa spöregnar det!! Aja, vi överlever. KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0