Kom hem nu

Nu har jag kommit hem från barnkalaset. Kul som vanligt och ett fint bröllop blev det. (&nej, inte hon viktoria&daniel, vem bryr sig om dom?:o) utan det blev Emilia (Emil)& Anton. Fint par må jag säga!
Nu gör jag just ingenting, och jag tänkte redigera lite bilder. Jag måste vila upp mig, har sovit över med kompisar nu några dagar i streck. Vi hörs imorgon, eller i ett annat inlägg. KRAM
Bilderna som kommer nu är INTE redigerade då..
Mitt rum ostädat, det har ni velat se länge?;D (och den bruna fläcken på det vita bordet, är puder hahahahahahahahahahahahah)

Findus i action!

Talk to my daddy. (det är beccys tröja, men jag lånar den för att jag älskar den(a)

Kommentarer
Postat av: adlah

ja okej kan man säga! sj då?

2010-06-20 @ 11:53:13
URL: http://adlahjbara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0