Drömmen i natt- krig på havet(?)

Vaknade tidigt av massa spring här i huset. Jag ska träffa vänner idag, bla Anna&Natalia. Vet inte vad vi ska göra, men säkert något roligt. Jag ska berätta om min dröm inatt.
Vi var på Toselilla (fråga inte vem vi är..!), och amelia kommer in och ska dribbla av mig i ett litet nätrum..? Och så helt plötsligt sitter hon bakom mig med en tant och sjunger upp en låt som hon har skrivit. Men jag hör inte att hon sjunger (?). Sen ser jag ett letet barn som gråter, så säger barnet; Jag vet inte var min pappa är.
Då visar det sig att han var på krig i havet. Vi sprang till havet och märkte att massa personer drunknat i havet medans de åkte båt. Det var bla. Kissie. Så hörde jag henne säga; DET VAR INTE MITT FEL, UTAN DET VAR BÅTEN SOM DÖDADE OSS! (fastän hon var död..)
Det var då tjejbryggan vi stod på, men hennes pappa var ju inte där. Så vi sprang till killbryggan. Så träffade jag Corbin Bleu. Han var superförvirrad, och sa att jag inte fick följa med, men det gjorde jag ändå.
Sen vaknade jag av spring på ovanvåningen och det var minst sagt Mattias&Jonathan. KRAM


Kommentarer
Postat av: ell

sv: jodå de har jag :) har din vart bra? <3

2010-06-20 @ 13:20:20
URL: http://yourwish.blogg.se/
Postat av: amelia

haha herregud vilken dröm evelina!!<3

2010-06-21 @ 22:30:06
URL: http://ameliaekberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0