Black Eyed Peas

Är det bara jag som helt enkelt äääääälskar Black Eyed Peas? Det bästa är såklart om man har förstärkare och höjer till högsta volym. Något som ni kanske inte visste, är att jag gillar "black music"- som det brukar klassas som. Lite blandning av hipphopp, rapping osv.. Däremothatar jag rock, dansband, jazz, blues. Men jag har inget emot Pop och vanlig musik:) Här får ni min toplista med låtar från Black Eyed Peas. (Jag har alltid velat göra en egen toplista!) Tips: Lyssna med förstärkare och hög musik!

1.Hey mamma


2.My humps


3.Lets get retarded


4.Imma be


5.Pump it


6.Dont punk with my heart


7.Where is the love


8.Shut up


Kommentarer
Postat av: malin

sv: nej det gör jag inte =)

2010-07-10 @ 16:37:06
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0