Oldies..

Ni kanske tycker att jag uppdaterar ovanligt mycket. Men det beror bara på att jag har ovanligt mycket tid just nu. För att ovanligt nog, gör jag inget idag. Tycker ni inte att jag har skrivit ovanligt lite ovanligt mycket?

Ni ska få ganska många bilder som jag nyss tog, de visas från Sverige, England, Frankrike, Australien och Holland. För att jag har bott på alla dessa stället (förutom Austr.) Jag vill bara komma tillbaka till den gamla tiden, då man inte brydde sig om något. Då värsta mardrömen var att inte hitta sin docka, som man just nu kan skratta åt.
Bilderna är dåliga, ljuset är dåligt osv. Men det får vi leva med! 








Pippi-peruken var favoriten efter dockan!

Att leka och sova är en annan tenik..


Jag ville leka pippi & det kommer jag ihåg!


Söt man var, haha!


Skoluniformen i England.


Ballettdans var tydligen poppis..

Man ska börja tidigt. Eller vad säger ni?


Såhär såg min framtid ut..?

Påskliljefestivalen i frankrike, kommer ihåg det så himla väl!

Första gången jag "lekte" med Neena.

När jag fyllde 6 år, fick jag bestämma vem som skulle sitta brevid mig det var många som ville det;)

Halloween med Neena och hennes kusiner. Vi var utklädda till prinsessor??:o



En annan slags ballett jag gick på?

Kommentarer
Postat av: Ninnis fotoblogg

svar: jag vet inte riktigt när det blir. jag ska försöka fixa en i augusti tror jag i alla fall. du kan ju följa bloggen med bloglovin så du inte missar när det blir:)

2010-07-09 @ 17:46:20
URL: http://missebonie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0