Hemstudiedag!

Ohyes! Det är hemstudiedag idag, vilket betyder att vi stannar hemma från skolan gör att arbeta hemma.. Lite annorlunda jämnfört med er, men that's the way it is! Har massor att jobba med: So, ?NO?, Teknisk rapport.. Lyckat. Men jag kommer inte in på dp, som det kallas(eller jag gör det;) så att jag kan inte arbeta, tar nog igen det imorgon då. Nu tänkte jag lägga upp bilder från Mexico, men ledsen.. min dator har svininfluensan idag och kan tyvär inte ladda upp någon fucking bild.. Han ursäktar med nysningar lite då och då. En annan dag!
<3


Kommentarer
Postat av: Frida

Hej, tack! :D

Ikväll ska jag nof fixa min bloggdesign ;D

Sj?? :)

2010-01-27 @ 18:00:12
URL: http://jaleesa.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0