borta i solen bäst, hemma i kylan lite bra..

Nu har jag kommit hem och det är ovanligt kallt här. Känns på några sätt bra att vara hemma men jag skulle kunna tänka mig stanna där ett tag framöver. Nu blir det vanlig uppdatering igen, jag funderar på att byta till devote, och en jättesnäll tjej ska fixa min design åt mig, eller i alla fall bild. Superglad! Bilder från Mexico kommer självklart, men i olika inlägg har inte hunnit redigera någon eftersom det är över 400 bilder tror jag.. Innan ringde jag rebecca, jag bara: hallå detta är telenor kundtjänst.. och hon skrek i telefonen; är du hemma?!!!!! Hahah, sjukt gullig. Nu ska jag fixa till lite saker på devote.se till min nya blogg. Kramar <3  

Kommentarer
Postat av: Carolina

sv:Tack så jätte mycket & desamma :) Ja visst varför inte?

2010-01-16 @ 13:49:17
URL: http://justbreath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0