Ändringar, det gillas!

Hej på er!! Jag kände bara för att göra ett inlägg, men just nu ska jag klura ut vad jag vill skriva om. Jag har funderat ut att jag ska skriva lite mer detaljerat om vad jag har gjort under dagen och en viss händelse, jag tycker själv att det är roligt att läsa andras bloggar, när de skriver mer. Därför ska jag börja med det. En ny design är på g, en rosa denna gången. Efter alla gånger jag har ändrat design, blir det rosa. Haha, jag gillar väl det? Men denna gången ska någon annan göra den åt mig, för att jag har ju inte ps, och jag tycker att bilderna blir så mycket bättre då, jag ska försöka skaffa. Här fick ni allt ett långt inlägg, var berädd på flera- för att just nu har jag ganska tråkigt, hehe. KRAM
mitt rum e ganska stökit, ser ni? :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0