THAILAND DEN 27E!

Förlåt för den dåliga uppdateringen. Men jag tänker berätta om lördag och söndag nu för er!
Lördag: Vaknade upp med huvudont, var frisk annars! Vilade fram till 2, stack in med bror på dop till lille Wille (Willhelm). Stack hem till beccy direkt efter och begav oss till strandbaden (jag hade blivit friskare mot kvällen!) Kom hem runt 2 (?)till beccy, somnade ganska snabbt efter.
Söndag: Vaknade upp vid ett hos beccy, blev hämtad och skjutsad direkt till klubbstugan, för att redovisa min försäljning. Åkte hem och bytte kläder och stack till klubbstugan igen och hjälpte till att laga maten till julbordet, medans de andra tränade. Nu har jag varit hemma ett tag och pyntat granen med mamma! Älskar julen, för att det är så mycket med belysning, rött och glitter, älskar verkligen det!!
Nu ska jag ta det lugnt, pynta lite i mitt rum och städa.
+ att jag fick nyss reda på att vi åker till Thailand om en dag och en vecka!!!!!!!!!! Kram
Sist vi var i Thailand




Kommentarer
Postat av: Trelleborgs Hetaste Bloggerska!

Sv; Just denna gången så var det 2 killar som hade bjudit så då behövde man en inbjudan ;)

Men asså annars måste man vara typ 16 för att komma in eller något;p det är som ett vanligt magasin ;)<3

2010-12-19 @ 19:22:28
URL: http://ebbaalexandra.blogg.se/
Postat av: grottis

härliga bilder :)

2010-12-20 @ 11:47:21
URL: http://grottmanniskan.blogg.se/
Postat av: grottis

ja förstår de :) du har växt en del sen dess ;)

2010-12-20 @ 16:19:52
URL: http://grottmanniskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0