Städhjälpen kommer..

..piinsamt! Jag ska öppna åt dom, sen städar dom i mitt hus och jag vet inte vart jag ska ta vägen medans de gör det!! Haha, detta kommer inte gå bra;)
Igår hände massa, på dagen träffade jag många vänner, men jag var främst med Louise&Amelia. Träffade bla. Markus ab, Erica, Alice, Mogge och andra. På kvällen kollade vi skräckfilm, den var inte läskig! Och det är första gången jag ser en skräckfilm utan att bli rädd för allt jag ser. Idag får jag se vad jag gör. Kram
Denna filmen rekomenderar jag inte, under filmens gång, satt vi och klagade på hur overkligt vissa händelser var&hur dom hade kunnat göra det bättre=ingen bra film.. (Rec 2 heter den, en uppföljare av rec)
http://www.moviemobsters.com/wp-content/uploads/2010/07/Rec2_2.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0