Detta visste du inte om mig?


1. Jag får jättelätt dåligt samvete för något jag gjort fel.
2. Kunskapsskolan har hjälpt mig så mycket med mitt liv! (ingen kan förstå!)
3. Jag städar mitt rum varje dag, jag hatar att gå och lägga mig när det är stökigt!
4. Jag har olika dialekter, beroende på vem jag pratar med. Det är det värsta i mitt liv! (det visste nog ingen om..)
5. Jag sparar pengar till en systemkamera(men det visste ni redan!), fast jag är slösa som bara den!! Detta har tagit mitt tålamod och snart orkar jag inte vänta mer, jag vill bara handla!
6. Jag tycker om att träffa min släkt.
7. Jag älskar barn och jag tycker om att hjälpa äldre människor.
8. Jag har ingen aning om vad jag vill göra/bli när jag blir vuxen. 
9. Jag älskar att träna! Går det två eller till och med en dag utan att jag tränar, känner jag mig äcklig och tjock:(
10. Jag tycker om att dansa.
11. Jag tycker verkligen om mitt fotbollslag, både 96, 95:or och damlaget! 
12. Jag har varit i Europa, Asien, Nordamerika, Afrika och Australien. Våran familj älskar att resa!

Lite bilder från mexico som aldrig visats!:)






Kommentarer
Postat av: frida

kan inte du börja ladda upp dagens outfit lite oftare ? :)

2010-04-07 @ 17:29:30
URL: http://fridanyqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0