allt är mitt fel..

hej bloggläsare! skola idag som vanligt. hade idrott, och det var fotboll. sjukt tråkigt. men förlåt, alla var dåliga och "tjongade" iväg bollen hela tiden, så såklart fick man aldrig den.. inte alls kul! men efter skolan följde beccy me mig hem och vi fixade oss, jag städade och mogge&jönna kom. vi gjorde typ inget, haha. sen stack jonas. och vi kollade på film. sen har båda stuckit nu&mina underbara kusiner kommer snart. vi ska äta innan dess. imorgon kommer hanna&hämtar upp mig vid 2 tiden? och sen drar vi hem till henne och då blir det feeest! men det var typ inga som kunde komma, haha. så vi blir kanske 7 styckna? ;p jag har kameran me mig, men om jag tar bilder tvekar jag på. om ni inte visste så är jag jätte förkyld, ont i halsen och nu har jag ont i magen eftersom att jag är hungrig! jag har ju sagt till er att bilderna som jag tog med hanna skulle komma upp. men nu när jag tänker efter, blev dom riktigt fula. och jag kommer kanske att lägga upp ngn om det hade behövts. men ni får klara er. det kommer iaf. lite bilder från idag. mogge tog inte så många,så:( ha det bra sålänge. puss, STAY UPPDATED!




jag blev finast på bilden, därför täckte jag över huvudet..





eftersom det inte blev ngn bild på rebecca, så kommer en här;D


Kommentarer
Postat av: Rebecca Sveberg.

Kunde du inte hitta en lite finare bild? :(

Jag älskar dig, min fina bästa vän!!!

2009-09-05 @ 09:47:47
URL: http://rebeccasveberg.blogg.se/
Postat av: Evelina Hansson

Till Rebecca Sveberg.: men du, den är ju sjukt fin!

och jag har inga andra bilder på dig på denna användaren, tror inte det. förlåt..:)

Jag älskar dig ännumer! min bästav.

2009-09-05 @ 11:53:48
URL: http://evelinaahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0