tack för idag, sötnosar!

hej, efter jag kom hem stack jag ut och träffa rebecca. vi kollade på killarnas bandy träning. innan vi gick in träffade vi anna, carro, hanna och nea. sen stack dom och jag och beccy kollade på deras träning, jag har ju såklart skämt ut mig! sen kom anna igen, sen var träningen slut och selom kom. anna stack hem. jag och beccy snackade med honom då. sen kom det en liten hundvalp, jättesöt som jag, beccy, selom och markus kelade med. =) det blixtrade och åskade och vi var livrädda, iaf. jag och beccy (A) och så skulle man cykla hem i det värdet. men jag överlevde.
sjukt rolig dag och alla, tack för allt! STAY UPPDATED

hehe, såhär kommer min morgon att se uy imorgon.=(


Kommentarer
Postat av: Emma

Hahaha, bilden! :)

2009-09-04 @ 06:47:41
URL: http://lillaemma.devote.se
Postat av: Evelina Hansson

Till Emma: hehe :)

2009-09-05 @ 11:54:46
URL: http://evelinaahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0