packa&sticka

hejsan finisar! vaknade runt 8, utav findus min katt som jamade mig i huvudet&han jamar högt ska ni veta! sen kunde jag inte somna om eftersom jag är förkyld och kan knappt andas :/ min kusin är här just nu och hanna kommer och hämtar upp mig snart. ska packa, ladda kameran osv. har precis duschat oxå. men jag ska nog sätta igång med allt detta nu. och jag kommer antagligen inte att blogga förens på söndag, för jag är ju hos hanna. men om jag hinner kanske jag bloggar. men då vet ni varför jag inte gör det, om det nu är så. men ni får ha det så bra! STAY UPPDATED.
hehe, fin..



Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, du gör mycket sådana bilder nu. Dem är roliga, fortsätt :)

2009-09-05 @ 12:02:03
URL: http://lillaemma.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0