hemsk dag.

hej, jag tänker berätta lite om vad jag gjorde igår. vaknade upp, jag&anna cyklade till ip för att sörja. hela laget var typ där. sen stack vi till kyrkan tillsammans. tände lite ljus och sånt. sen stack jag hem för att städa, skulle ju ha gäster. sen kom jag tbx till byn där alla var, vi gjorde typ inget, elelr jo. vi gick upp på skolans tak. sen stack vi till kyrkan igen för att lyssna på musik och allt annat, där dom som kände henne var. alla grät. fyfan.. men jag skulle hem snabbt för att vi skulle ha pannkaksfest. vad tror ni att vi åt? (a) hih. pannkaker ofc. men min halvkusin hade me sig en kompis, så vi stack in till byn och träffa mina vänner lite, vi gick till kyrkogården typ 10 på kvällen och vi satte oss lugnt och stilla på en bänk och så började kyrkoklockan gå och vi blev så rädda att vi skrek och sprang ut ur kyrkogården. hehe. sen skulle vi hem igen, för att alla skulle typ hem vid halv 11. så var den kvällen över. och nu idag så vet jag inte riktigt vad jag ska göra, jag ska nog träffa tvilling nea. klockan 6 är det något med att tända ljus för amanda. men jag ska hitta en bild nu, ska redigera en nu. så den kommer upp i detta inlägget. hejdå.

mina finaste










Kommentarer
Postat av: Anonym

SÅ SÖTA<3

2009-09-14 @ 15:29:47
Postat av: Anonym

Till Anonym: jag vet, dom är sötast! :D

2009-09-14 @ 20:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0