dålig uppdatering..

hej alla har varit med om min dåliga uppdatering. jag hann inte blogg igår efter träningen eftersom jag kom med vid 9 och jag hade en massa saker at fixa. sen idag efter skolan träffade jag rebecca. men nu är jag back on track, och imorgon blir det paaaaaaaaaaaaarty! har världens finaste outfit! jag har fått låna kläder av rebecca&skor av mamma. imorgon eller senare kommer den på bild, eftersom det ska bli en överraskning! ikväll ska jag fixa mig, duscha, raka benen, plocka ögonbryn osv. härligt. mamma är inte hemma ikväll, så pappa sa laga maten, hehe. men han är minst lika bra! jag tror att jag hör av mig lite senare,eftersom jag har sagt att jag ska uppdatera lite oftare. och justdet, ni vill väl ha en bild i inlägget, och varsogoda. jag bjuder på några övergamla bilder! =)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0