ett gott skratt, ger dig längre liv

ja, rubriken säger allt! jag har nog skrattat typ, hela kvällen. jag och rebecca stack till frissan och rebecca är blondiiiiiiiie med mig! ;D sen stack vi till sporthallen och jag skämmde ut mitt liv totalt. jag hade inte fixat håret, så att jag satte upp det i en knorr. sen hittade jag ett klistermärke i min ficka med pluto på som jag satte i mitt huvud.. och så skrattade jag bara. snacka om att alla kollade på mig.=) ja, jag och rebecca ramlade och skrattade typ hela tiden oxå. tack för dagen alla som fick vara med idag! :D haha.
jag ska snart ta och se på idol, för att det var idag som Reza ska sjunga! håll mer utkik i bloggen, TAKE CARE.♥


min katt är bäst, i love you!

Kommentarer
Postat av: Erika

Sv: Hej! haha, så söt du är :]

jag skulle gärna göra en header till dig.

men nu är det så att jag ska göra ca 4st till,

till många i min klass.. och jag kommer troligen inte hinna på ganska länge! Men vi får se senare in på hösten?



Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0