baka&TV ♥

Jag älskar att baka! Men mest för att äta degen&kakan och för att få fotografera något fint och roligt. Nu menar jag inte att bilderna blev särskilt bra, och jag skyller bara på kvalliteten! Jag har ju fan ingen systemkamera, bara en liten digital. Men det får jag nöja mig med. Jag har bakat en sockerkaka som jag hoppas går bra med, den såg god ut i alla fall. Det är väl det viktigaste? Och blåser gör det fortfarande.. Men ikväll, ni vet, min TVkväll. Allt bra på TV:
8.00-8.30 Playa del sol
8.30-9.00 Parlamentet
9.15-10.00 Sista avsnittet av Mannen under trappan
( jag tror att det är dessa tiderna..)
















Kommentarer
Postat av: sara

världens finaste är min evelina

2009-10-12 @ 18:52:01
URL: http://zaragustavsdotter.bloggspot.com
Postat av: Evelina Hansson

Till sara: Du är världens finate, sara!

jag kan inte kommentera på din blogg? :( jag ska försöka fixa det.

i love u. <3

2009-10-12 @ 19:20:34
URL: http://evelinaahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0