Ut snart!

Har precis kommit hem och duschat, sitter och äter: Flingor men jordgubbfil(som vanligt) och kanelbulle med grädde och en cola. Tjockis huh?;)
Ska fixa mig, sen sticker jag till Anna, sen möter vi Beccy eller Amelia, vi ska umgås med dom med iallafall. Kommer att bli sjukt kul, för att jag älskar mina finisar! Sen vid 4 tiden ska vi se på Natalias bandymatch. Roligt, jag hör av mig så fort jag kan, Bye babys! <3
Remember alla gånger jag sagt att alla videoklipp är de bästa? DETTA ÄR VERKLIGEN DET BÄSTA! JAG SKRATTAR ÅT DET SÅ JJJÄVLA MYCKET! jag kräver att ni tittar på denna!

Kommentarer
Postat av: amanda (L)

Hur lägger man upp videoklipp? :$<333

2009-11-08 @ 21:41:51
URL: http://amandakihlgren.blogg.se/
Postat av: Evelina Hansson

Till amanda: Det är svårt att förklara.. kan försöka någon gång på msn,<333

2009-11-09 @ 07:18:35
URL: http://evelinaahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0