Jag hatar snö!

Det visste ni inte va? Jag hatar snö för att det är så kallt, och slaskigt.. Men det är sjukt mysigt, sålänge man sitter inomhus och dör av värmeslag! Haha, jag vill bara bo i varma länder, så att när jag blir vuxen flyttar jag till Malaysia eller Australien. Kommer att sakna er.. hahah:/ Nej, tbx till verkligheten, jag och bror ska kanske in till byn och hyra fortsättningen på världensbästa film eller, hyra en annan bra. Får se, hörs senare. Stay uppdate. <3
ser det ut som att jag trivs? neeeeeej! (haha, titta pulkan:)

Kommentarer
Postat av: Madde

Okej,mysigt! Ikväll ska jag bara mysa och ta det lugnt med älsklingen. Blir nog en film i soffan skulle jag tro. Kram /M

2009-12-18 @ 17:48:56
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0