skola..

hej, hade skola idag, och jag har skämt ut mitt liv,
beccy vet varför! både i skolan&på bussen!!! mitt
liv är över..aja, hade idrott och sådant men ni vill
ändå inte veta om vad jag har gjort i skolan.. snart
ska jag börja packa till träningen sen sticker jag
och tränar. efter träningen ska jag antagligen hjälpa
rebecca med eng. om jag förstod det rätt;) ni vet, alla
vill ha hjälp utav mig
, bara rebecca. hahah. och en
annan sak, jag märker att när jag inte uppdaterar så
kommer inga besökare. något skumt..men ni får inte
glömma att kolla min blogg varje dag, ibland uppdaterar
jag flera gånger och jag ska bli bättre på det, faktiskt.
men bara om ni lovar mig att kolla&kommentera. för
pallar inte med bloggandet när ingen kommenterar.
inte för att ni inte gör det. men bara säger det.. för
hittils har ni varit jätteduktiga :) och en annan sak,
jag ska inte sminka mig lika ofta som jag gör nu!
pusss.


hehe, en bild som jag, gjorde igår. när hanna&anna var här. inget illa
menat till någon, allt var på skoj, hehe.


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHAHHAHAHAH BILDEN.:D <3

2009-08-24 @ 16:12:37
Postat av: Evelina Hansson

Till : hehe, ja. lite kul är det ju alltid :D

2009-08-24 @ 16:19:12
Postat av: hahahhahaha ellinorniklasson

hahahahahahahahahaahhahaah :D:D:D<33

2009-08-25 @ 17:55:33
Postat av: Anonym

hahahahahahaha xD

2009-08-25 @ 18:21:28
Postat av: amelia

HAHAHAAH

2011-02-26 @ 21:41:25
URL: http://ameliaekberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0