+ på redigerade bilder&vinst!

hej sötnosar. yes, du läste rätt. vi vann! härligt att få vinna första seriematchen, men nu har jag riktiga spagettiben, jag har ju spelat fotboll ganska mycket nu den senaste veckan. två gånger med damjunioren.. ni kanske inte tycker att det är så mycket. men jag tycker att det är riktigt tufft i damjunioren. sedan så har jag ju redigerat lite bilder osv. kommer en nu om dagen, eller en bild per inlägg. så att jag inte tar slut på dem direkt ;) ikväll ska jag sova igen, trött som fan. sitter här nu och lyssnar på hög musik. alltid lika härligt. men jag har bara uttjatade låtar på min spotify. aja. det kommer flera hela tiden. och jag börjar bli lite krasslig. ont i halsen och förkylningsblåsor. är det svininfluensan så ska den få som smittade mig. har kramat många i skolan och efter och det är just inte det jag får! så ska inte krama alla imorgon i skolan. för svininfluensan är på väg, 2-3 veckor, sen har halva sverige det. tycker inte ni att svininfluensan låter hemskt? det är precis en vanlig influensa, lika farlig som alla andra influensor. tro mig. hehe. nu blev mitt inlägg lite mycket om
sjukdomar. ska inte skrämma upp er med detta mera, förhoppningsvis.. men vi säger så sålänge&STAY UPPDATED!


Kommentarer
Postat av: elise

bläää på svininfluensan! :O

-I LOVE YOU <3

2009-08-27 @ 11:17:11
URL: http://eeliiisee.blogspot.com/
Postat av: Evelina Hansson

Till elise: ja, hatar det :/

- ILY TO! <3

2009-09-01 @ 17:16:31
URL: http://evelinaahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0