match, tidig match..

godmorgon bloggen. idag har jag gått upp tidigt för att jag ska ju spela match.. var ute hela kvällen igår, kom hem vid halv 12 så tillräckligt med sömn har jag inte fått. jag lovade kanske att uppdatera innan jag stack, men det glömde jag bort faktiskt, jag halde heller ingen tid. hoppas att ni klarade av det. jaja. match idag då mot lund och jag är dö trött. vi är bara 12 spelare och jag är trött. dom som var på jägers är nog oxå trötta. så det kommer inte att gå lika bra som vanligt tror jag, men jag ska kämpa ändå! men nu måste jag fixa klart mig. men vi hörs lite senare idag igen. STAY UPPDATED!


Kommentarer
Postat av: li

fint hår

2009-08-29 @ 15:29:59
Postat av: Evelina Hansson

Till li: tack, men nej :/

2009-09-01 @ 17:13:39
URL: http://evelinaahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0