match med damjunioren

chacha bloggen. idag ska jag spela match med damjunioren,
så hannasöte kommer till mig vid halv två, sen sticker vi till samlingen.
efter matchen ska jag umgås med hanna&anna, var så längesedan
vi träffades utanför skolan och så. ska bli roligt:) imorgon börjar
 skolanigen :/ haha, men jag är redo för att skämma ut mig änn
 mer inför killar på skolan, hihi ;) snart ska jag nog börja göra mig
 iordning, för jag kommer aldrig att hinna annars. vi säger så sålänge
puss på alla som läsen min blogg.


Kommentarer
Postat av: hanna

ska bli roliigt att spela:) och att får vara med er sen efter(:

älksar dig<33

2009-08-23 @ 10:58:42
Postat av: Evelina Hansson

Till hanna: Ja, sjukt kul att spela :D

och att få vara med er ofc. var riktigt längesedan, kommer du ihåg 3:an, 4:an och 5:an , vårat "gäng" :(:(:(:(:( <33

älskar dig med gumman! <33

2009-08-23 @ 11:02:01
URL: http://evelinaahansson.blogg.se/
Postat av: fotbollgalen

är du 95:a/96:a och spelar med damerna? :o

du måste vara grym..

2009-08-23 @ 13:23:57
Postat av: Evelina Hansson

Till fotbollgalen: hehe, ja jag är 96:a och jag spelar med damJUNIOREN, det är inte riktigt damlaget.. :)

och nej, jag är inte bra. :p

2009-08-23 @ 13:25:06
URL: http://evelinaahansson.blogg.se/
Postat av: oo

sluta gör dina egna kommentarer?

man ser att den där "fotbolls galen" som har kommenterar att du måste vara grym på fotboll att du har gjort den kommentaren själv, för att du svarde på den kommentaren bara ngn minut efter. ofta lixom?

du är så fucking dissad? och din blogg är inge bra..

puuuuuuuussss!!!!!

2009-08-23 @ 16:09:41
Postat av: linnea nilsson

hejj sötnoss :D

vet du hur man gör en egen design :D<3

2009-08-23 @ 16:54:08
Postat av: Evelina Hansson

Till oo: FÖRHELVETE! KAN DU SLUTA KOMMA TILL MIN BLOGG, VILL FAN INTE HA DIG&JAG ÄR SJÄLV UPPDATERAD PÅ MIN SIDA NÄR DET GÄLLER KOMMENTARER.STICK! VILL INTE HA DIG HÄR, JÄVLA OMOGET ATT HÅLLA PÅ ATT DÖMA ANDRA FOLK! JAG KAN FAN INTE HJÄLPA ATT HON/HAN TROR ATT JAG ÄR BRA, MEN EN SAK SKA JAG SÄGA DIG, DET ÄR JAG INTE. OM JAG HADE SKRIVIT KOMMENTAREN SÅ HADE JAG JU SKRIVIT ATT JAG VAR DÅLIG. KOM INTE TILLBAKA HIT, FÖR VILL INTE HA DIG HÄR!!!

2009-08-23 @ 17:30:59
Postat av: Evelina Hansson

Till linnea nilsson: hej sötare. nej.. det vet jag inte :( <3

2009-08-23 @ 17:32:09
Postat av: jennie

omogen kommentar där uppe av ''oo''

bara omogen person. men det bästa hade varit om du

svarat i den andras blogg för man brukar inte komma och kolla tillbaka här på inlägget. bara ett litet tips. men såklart finns det ingen blogg att svara i så får du ju göra det här



Rörig kommentar. jo tack men det står vi ut med :)

2009-08-24 @ 22:55:01
URL: http://eendastjennie.blogg.se/
Postat av: Evelina

Till jennie: tack hjärtat! (L)

2009-08-25 @ 06:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0