äntligen..

nu har jag varit hemma ett tag, vi förlorade mot föräldrarna,
men dom fuskade bara! :$ kom hem, duschade&åt. sen har
jag inte gjort så mycket annars. vet inte vad jag ska göra ikv.
sk nog bara sova, behöver sömn.. har knappt sovit något nu
de senaste dagarna.. imorgon ska jag spela match med
damjunioren&kanske träffa rebecca efter det. annars är det
skola på måndag, inte lika kul det. men man har inget val,
right? vi säger så sålänge. pusssss.
jag tror att jag har börjat få känslor för dig.. rebecca, du behöver
veta om detta..


min älskligsbild på mig och bästavän.

Kommentarer
Postat av: Marre

du hade den på fin förra blogg med, den är fin :)

2009-08-22 @ 18:08:52
Postat av: Evelina Hansson

Till Marre:Ja, den är fin. inte på mig då. men på henne :)

2009-08-22 @ 21:15:23
URL: http://evelinaahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0